Ściany przedpokoju są pokryte beżową w tonacji dekoracją w postaci płycin z girlandami kwiatowymi u góry. Eksponowane są tu portrety: króla Stanisława Augusta (warsztat Marcella Bacciarellego) i jego rodziny - braci podkomorzego Kazimierza Poniatowskiego (pędzla Konstantego Aleksandrowicza)i Michała Poniatowskiego, arcybiskupa gnieźnieńskiego (warsztat Bacciarellego), a także siostry Ludwiki z Poniatowskich Zamoyskiej (mal. Bacciarelli). Pośrod malowideł można znaleźć również miedzioryt Claude’a Randona z ok. 1704 r., ukazujący Apolla i Satyra.

Wyposażenie wnętrza stanowią meble klasycystyczne: dwie komody (wyrób warszawski), sekretarzyk z okrągłymi rycinami na drzwiczkach, dwie pary krzeseł (w tym jedna z ażurowymi, wysokimi oparciami w stylu Heppelwhite), fotel typu a la Reine, sygnowany przez Georges’a Jacoba, i stolik rozkładany w typie angielskim oraz kosz empirowy do robótek. W stojącej tu gablocie eksponowany jest pas kontuszowy, niezbędny element stroju polskiego szlachcica, wykonany w Słucku, sygnowany przez działającego tam w k. XVIII w. Leona Madżarskiego. Na komodach stoją popiersia marmurowe Ludwika XIV w wieku chłopięcym, dłuta Jacques’a Sarazina (1585-1660), i młodego Nerona (kopia rzeźby rzymskiej z k. XVIII w.). Na kolumnach zaś umieszczono popiersie zwane Zingarella - jedną z replik warsztatowych Canovy i zmniejszoną marmurową kopię znanego posągu Apollo (inaczej Medici Apollo) z Galerii Uffizich we Florencji.