Kierownik/kierowniczka Działu Edukacji Muzealnej

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: kierownik/kierowniczka Działu Edukacji Muzealnej

Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykola 1.

Wymiar etatu: cały

Rodzaj umowy: umowa o pracę

Wymagania:

  1. Wykształcenie wyższe (mile widziane historia sztuki, muzealnictwo, kulturoznawstwo, pedagogika, inne pokrewne);
  2. Minimum 3-letnie doświadczenie pracy w instytucji kultury (mile widziane doświadczenie w Dziale Edukacji);
  3. Umiejętność zarządzania zespołem i projektami (min. 1 rok doświadczenia na stanowisku kierowniczym);
  4. Znajomość tematyki będącej przedmiotem działalności Muzeum;
  5. Dobra organizacja pracy i terminowość w realizacji zadań;
  6. Umiejętność i doświadczenie w zakresie tworzenia koncepcji zajęć edukacyjnych i ich prowadzenia dla różnych grup odbiorców: dzieci i młodzieży szkolnej, dorosłych i seniorów, grup i osób o specjalnych potrzebach (osoby z niepełnosprawnościami, osoby ze środowisk zagrożonych wykluczeniem);
  7. Umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie;
  8. Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji;
  9. Znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
  10. Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office;
  11. Dyspozycyjność w pełnym wymiarze godzin (pełen etat);
  12. Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne;
  13. Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Zakres obowiązków:

  1. Realizacja i koordynacja zadań Działu Edukacji Muzealnej, w szczególności:
  1. budowa strategii i standardów działalności edukacyjnej Muzeum;
  2. rozwijanie programów zakładających zaangażowanie publiczności muzealnej;
  3. budowanie relacji ze społecznością wokół Muzeum;
  4. opracowywanie i realizacja wraz z zespołem stałych programów edukacyjnych dla grup zorganizowanych i odbiorców indywidualnych, dla dzieci i młodzieży szkolnej, dorosłych i seniorów, grup i osób o specjalnych potrzebach (osoby z niepełnosprawnościami, osoby ze środowisk zagrożonych wykluczeniem) oraz programów do wystaw stałych i czasowych;
  5. realizacja nowoczesnych form edukacji opartych na technikach warsztatowych i partycypacji odbiorców;
  1. Nadzór nad koordynacją współpracy z Edukatorami;
  2. Koordynacja pracy Stref Edukacyjnych na terenie Muzeum;
  3. Koordynacja współpracy Działu Edukacji Muzealnej z innymi komórkami Muzeum, w tym współpraca przy tworzeniu i realizacji wydarzeń;
  4. Koordynacja i opieka merytoryczna nad wydarzeniami prowadzonymi przez Dział Edukacji Muzealnej;
  5. Koordynacja działań związanych z zapewnieniem dostępności w ramach programów realizowanych przez Dział Edukacji Muzealnej;
  6. Koordynacja i tworzenie programów współpracy z partnerami zewnętrznymi;
  7. Przygotowywanie planów i sprawozdań merytorycznych i budżetowych z działalności Działu Edukacji Muzealnej;
  8. Koordynowanie przygotowania niezbędnej do pracy działu dokumentacji, umów i ich rozliczanie.

Wymagane dokumenty:

  1. Curriculum vitae;
  2. Wizja rozwoju zadań Działu Edukacji Muzealnej, o objętości ok. 3 stron znormalizowanego tekstu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie dokumentów na adres mailowy: rekrutacja@lazienki-krolewskie.pl, temat: "kierownik/kierowniczka Działu Edukacji Muzealnej" lub pocztą na adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, z dopiskiem na kopercie "kierownik/kierowniczka Działu Edukacji Muzealnej".

Czas przyjmowania zgłoszeń: do 8.10.2025 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami po 10  października 2025 r.

Podczas pierwszej rozmowy rekrutacyjnej udzielamy informacji na temat wynagrodzenia na stanowisku.

Podanie danych osobowych innych niż imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia zatrudnienia i przebieg edukacji, nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli podają Państwo takie dane w CV, prosimy o zawarcie w nim następującej, dobrowolnej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego postępowania rekrutacyjnego przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa), (zgoda obejmuje dane wykraczające poza zakres niezbędny do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji, tj. poza imieniem, nazwiskiem, danymi kontaktowymi, datą urodzenia, historią zatrudnienia oraz przebiegiem edukacji). W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem".

Jeżeli oczekują Państwo, że Państwa kandydatura będzie brana pod uwagę w przyszłych rekrutacjach, prosimy o zawarcie w CV następującej, dobrowolnej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa) przez okres najbliższych 6 miesięcy. W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem".

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: "RODO") informujemy, że:

Administratorem [Pana/Pani] danych jest Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, adres: ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa.

Inspektor Ochrony Danych

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem: poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@lazienki-krolewskie.pl lub poczty tradycyjnej, pod adresem siedziby administratora danych.

Cele i podstawy przetwarzania

Przetwarzamy [Pana/Pani] dane osobowe:

  1. W zakresie imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji, w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. W razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wskazane w lit. a powyżej - na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  3. W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
  4. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  1. Firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,              
  2. Firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.

Czas przetwarzania danych

[Pana/Pani] dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez okres 6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia. W przypadku przetwarzania opartego na zgodzie dane będą przechowywane nie dłużej niż do czasu wycofania zgody.

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje [Panu/Pani] (w sytuacjach wskazanych przepisami RODO):

  1. Prawo dostępu do danych;
  2. Prawo żądania sprostowania danych;
  3. Prawo do usunięcia danych;
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania;
  5. Prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z [Pana/Pani] szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO;
  6. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania [Pana/Pani] danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO - prawo do wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  7. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna [Pan/Pani], że przetwarzanie [Pana/Pani] danych osobowych narusza przepisy RODO.

Czy musi [Pan/Pani] podawać swoje dane osobowe?

Podanie danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji przez [Pana/Panią] jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne i nie jest niezbędne do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie

[Pana/Pani] dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec [Pana/Pani] skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na [Pana/Pani] sytuację.