Specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych

Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie ogłasza nabór na stanowisko: Starszy/a specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych w Dziale Inwestycji Muzeum Łazienki Królewskie
w Warszawie

Miejsce wykonywania pracy: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykola 1.

Wymiar etatu: cały lub do uzgodnienia

Rodzaj umowy: umowa o pracę

1. Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu budownictwa, architektury, konserwacji lub pokrewne;
  • Znajomość procesu inwestycyjnego w zakresie: formalno-prawnym, ekonomicznym, projektowym, wykonawczym;
  • Znajomość przepisów prawnych z zakresu opracowywania dokumentacji projektowej oraz uzgodnień związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę i realizacji procesu budowlanego;
  • Znajomość programów CAD, pakietu MS Office;
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku;
  • Dobra organizacja pracy, odporność na stres, umiejętności interpersonalne;
  • Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie, odpowiedzialność i terminowość;
  • - niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego.

Mile widziane:

  • Prawo jazdy kategorii B;
  • Uprawnienia techniczne, budowlane, projektowe w dowolnej branży;
  • Doświadczenie przy realizacji projektów związanych z obiektami zabytkowymi;
  • Umiejętność kosztorysowania;
  • Znajomość języków obcych.

2. Zakres obowiązków:

  • Koordynacja prac związanych z realizacją projektów inwestycyjnych, budowlanych, remontowych i konserwatorskich;
  • Koordynacja i rozliczanie pracy Inspektorów/Inżynierów kontraktów/Inwestorów zastępczych, robót oraz wykonawców i dostawców, związanych z realizacją powierzonych zadań inwestycyjnych oraz remontowych;
  • Współpraca merytoryczna w zakresie przeprowadzenia procedur przetargowych wyboru uczestników procesu inwestycyjnego, uczestnictwo w przeprowadzonych postępowaniach
    o udzielenie zamówień publicznych dla inwestycji oraz remontów;
  • Weryfikacja protokołów odbioru robót, harmonogramów rzeczowo-finansowych, dokumentacji projektowej i przetargowej i innych dokumentów w zakresie ich zgodności z wykonywanymi remontami i inwestycjami;
  • Monitorowanie sposobu realizacji przez kontrahentów obowiązków wynikających z umów o roboty budowlane, roboty konserwatorskie, umów zlecenia, umów o dzieło, itp.;
  • Sporządzanie projektów/harmonogramów działań inwestycyjnych i działań remontowych;
  • Przygotowywanie wniosków na pozyskanie środków finansowych na realizację inwestycji i remontów m.in.: ze środków MKiDN i innych;
  • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej dla uruchomienia procedur zamówień;
  • Przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia inwestycji i remontu;
  • Współpraca z Działem Finansowo-Księgowym w zakresie przygotowywania wniosków i rozliczeń inwestycji/remontów.

3. Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny
  • Curriculum vitae

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mailowy: rekrutacja@lazienki-krolewskie.pl, temat: "specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych" lub pocztą na adres: Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa, z dopiskiem na kopercie "specjalista/ka ds. remontowo-inwestycyjnych".

Czas przyjmowania zgłoszeń: do 30.06.2025 r.

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami po 1 lipca 2025 r.

Podanie danych osobowych innych niż imię, nazwisko, dane kontaktowe, data urodzenia, historia zatrudnienia i przebieg edukacji, nie jest niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji. Jeżeli podają Państwo takie dane w CV, prosimy o zawarcie w nim następującej, dobrowolnej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niniejszego postępowania rekrutacyjnego przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa), (zgoda obejmuje dane wykraczające poza zakres niezbędny do wzięcia udziału w prowadzonej rekrutacji, tj. poza imieniem, nazwiskiem, danymi kontaktowymi, datą urodzenia, historią zatrudnienia oraz przebiegiem edukacji). W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem".

Jeżeli oczekują Państwo, że Państwa kandydatura będzie brana pod uwagę w przyszłych rekrutacja, prosimy o zawarcie w CV następującej, dobrowolnej zgody:

"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie (ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa) przez okres najbliższych 6 miesięcy. W każdej chwili mogę wycofać zgodę bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem".

Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: "RODO") informujemy, że:

Administratorem [Pana/Pani] danych jest Muzeum Łazienki Królewskie w Warszawie, adres: ul. Agrykola 1, 00-460 Warszawa.

Inspektor Ochrony Danych

W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych za pośrednictwem: poczty elektronicznej pod adresem e-mail: iod@lazienki-krolewskie.pl lub poczty tradycyjnej, pod adresem siedziby administratora danych.

Cele i podstawy przetwarzania

Przetwarzamy [Pana/Pani] dane osobowe:

  1. W zakresie imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji, w celu podjęcia czynności niezbędnych do zawarcia umowy, na Państwa żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
  2. W razie udostępnienia przez Kandydata innych danych niż wskazane w lit. a powyżej - na podstawie jego zgody, w celu realizacji procesu rekrutacyjnego (art. 6 ust. 1 lit. a RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. a RODO),
  3. W celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora polegającego na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie przed takimi roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO, a w razie udostępnienia danych szczególnej kategorii, także art. 9 ust. 2 lit. f RODO),
  4. W przypadku wyrażenia dodatkowej zgody - na potrzeby uwzględnienia przy przyszłych rekrutacjach (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

Odbiorcy danych osobowych

Odbiorcami Państwa danych osobowych mogą być:

  1. Firmy świadczące usługi lub dostarczające rozwiązania informatyczne,              
  2. Firmy świadczące usługi kurierskie i pocztowe.

Czas przetwarzania danych

[Pana/Pani] dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Kandydata zgody na wykorzystanie danych osobowych na potrzeby przyszłych postępowań rekrutacyjnych przez okres 6 miesięcy od zakończenia bieżącego procesu rekrutacji. W razie uzasadnionej informacji o możliwości wystąpienia roszczeń, dane osobowe będą także przechowywane do upływu terminów ich przedawnienia. W przypadku przetwarzania opartego na zgodzie dane będą przechowywane nie dłużej niż do czasu wycofania zgody.

Prawa osób, których dane dotyczą

Przysługuje [Panu/Pani] (w sytuacjach wskazanych przepisami RODO):

  1. Prawo dostępu do danych;
  2. Prawo żądania sprostowania danych;
  3. Prawo do usunięcia danych;
  4. Prawo do ograniczenia przetwarzania;
  5. Prawo do wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych z [Pana/Pani] szczególną sytuacją, zgodnie z art. 21 RODO;
  6. W zakresie, w jakim podstawą przetwarzania [Pana/Pani] danych osobowych jest zgoda wyrażona na podstawie przepisów RODO - prawo do wycofania takiej zgody. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie, którego dokonano przed jej wycofaniem;
  7. Prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), gdy uzna [Pan/Pani], że przetwarzanie [Pana/Pani] danych osobowych narusza przepisy RODO.

Czy musi [Pan/Pani] podawać swoje dane osobowe?

Podanie danych osobowych w postaci imienia, nazwiska, danych kontaktowych, daty urodzenia, historii zatrudnienia i przebiegu edukacji przez [Pana/Panią] jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne i nie jest niezbędne do udziału w postępowaniu rekrutacyjnym.

Zautomatyzowane przetwarzanie, w tym profilowanie

[Pana/Pani] dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany (w tym w formie profilowania), mogący wywoływać wobec [Pana/Pani] skutki prawne lub w podobny sposób istotnie wpływać na [Pana/Pani] sytuację.